O nas
„Bezpieczne i dobrze przebadane suplementy” – tak w skrócie można opisać działalność polskiej firmy MedicaLine. W ciągu 10 lat spod jej skrzydeł wyszło aż 5 marek suplementów diety – w tym topowa – Aliness, natomiast w 2018 roku firma rozszerzyła swoją działalność o sprzedaż certyfikowanych produktów ekologicznych.
W rynku jesteśmy od 2011 roku. W pierwszym etapie naszej działalności wprowadziliśmy specjalistyczne produkty lecznictwa zamkniętego. Zaś na początku 2013 roku wypuściliśmy na rynek linię produktów Medica, skierowaną głównie do aptek. Pod koniec tego samego roku stworzyliśmy naszą główną markę Aliness, dedykowaną szerokiemu gronu odbiorców i zaczęliśmy budować jej pozycję na rynku, najpierw tylko w e-commerce, by następnie zacząć organizować dystrybucję poprzez dział sprzedaży. Dzisiaj możemy być dumni, bo marka jest znana i rozpoznawana na rynku, co jeszcze bardziej motywuje nas do ciężkiej pracy i stałego rozwijania produktów, które wciąż wprowadzamy pod marką Aliness.
Naszym nadrzędnym celem jest budowanie świadomości zdrowej suplementacji oraz ograniczenie do minimum stosowania substancji technologicznych w suplementach, które sprzedajemy. Stąd też naszą misją, po prostu, stało się opracowywanie wysokiej jakości produktów wspierających ludzkie zdrowie.
MedicaLine spełnia Europejskie Standardy Produkcji i Magazynowania. Wszystkie produkty produkowane są w naszym zakładzie, mieszczącym się pod Warszawą. Posiadamy własną produkcję, nowoczesny magazyn surowców i wyrobów gotowych, własny dział rozwoju oraz kadrę doświadczonych technologów i specjalistów produkcyjnych, co umożliwia nam szybkie reagowanie na potrzeby konsumentów oraz dochowanie wysokich standardów jakościowych i powtarzalności wytwarzanych produktów. Wchodząc w nowy 2022 rok, uruchomiliśmy kolejną część produkcyjną z nowoczesną linią do kapsułkowania, tabletkowania i konfekcji suplementów diety oraz nową część do konfekcji ekologicznych produktów sypkich. Na drugie półrocze 2022 roku mamy zaplanowaną kolejną rozbudowę, która uwzględnia znaczne zwiększenie powierzchni magazynowej.
Coraz większa świadomość wśród konsumentów do stosowania najwyższej jakości suplementów oraz precyzyjnej formy ich podawania zaowocowała pojawieniem się w 2017 roku witamin w kroplach Avitale. Ich innowacyjna technologia oparta jest na bioaktywnych substancjach zawieszonych na oliwie z oliwek Extra Virgin z pierwszego tłoczenia z certyfikatem ORGANIC oraz naturalnej witaminie E (d-alfa tokoferylu).
Na początku 2018 roku wprowadziliśmy na rynek markę Liposol– światową technologię liposomalnych witamin i minerałów. Nasza LiposolTM Premium Liposomal Absorption Technology oparta jest na innowacyjnej technologii enkapsulacji molekularnej i jest obecnie najnowszym trendem w nutriodżywianiu i codziennej suplementacji, potwierdzonym szeregiem badań laboratoryjnych i klinicznych. Jako światowa innowacja, nasze produkty liposomalne LiposolTM Premium Absorption Technology posiadają opatentowane formuły oraz standaryzowane surowce, a ich produkcja odbywa się w bardzo wysokim standardzie sterylności high-tech według najwyższych standardów farmaceutycznych GMP oraz HACCP, w sterylnych pomieszczeniach z kontrolą wilgotności i eliminacją zanieczyszczeń z powietrza.
Jesienią 2018 roku z dumą i ogromną satysfakcją wprowadziliśmy na rynek serię probiotyków pod nazwą ProbioBALANCE by Aliness. Jest to rewolucyjna i kompleksowa seria 11 produktów probiotycznych o specjalnie wyselekcjonowanych szczepach bakterii, dedykowanych bądź to do różnych grup wiekowych, bądź do określonego zapotrzebowania organizmu, wspomagająca prawidłowe funkcjonowanie jelit.
Ostatnią marką wprowadzoną do oferty suplementów diety jest Geonaturals. Swoją premierę miała w połowie 2020 roku. Geonaturals to linia suplementów diety w płynie do codziennego stosowania, które kompleksowo i w zgodzie z naturą przywracają równowagę organizmu. Produkty Geonaturals zawierają w 100% naturalny krzem w postaci wody GeoSilica® wydobywanej geotermalnie z głębi islandzkiej ziemi wulkanicznej, w połączeniu z innymi, starannie dobranymi minerałami. Wspólną wartością minerałów wchodzących w skład Geonaturals jest wysoka biodostępność i płynące z niej korzyści dla Twojego organizmu.
W połowie 2018 roku kupiliśmy 2 marki marki: EcoBlik oraz Beorganic. Nabycie tych marek wpisuje się w naszą strategię oferowania konsumentom zdrowych produktów, w tym przypadku również certyfikowanych, bez ulepszaczy, barwników lub konserwantów.
Ecoblik to ekologiczne produkty o najwyższej jakości, w której znajdują się: zioła, herbatki ziołowe, mieszanki ziołowe, herbaty klasyczne i kawy ziarniste. Marka ma swoje korzenie oraz historię związaną z jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich zielarek Stefanią Korżawską – eksperta w dziedzinie ziołolecznictwa. To dzięki Jej pracy powstała marka oraz 8 opatentowanych receptur mieszanek ziołowych, które do dziś cieszą się ogromną popularnością. Na tej bazie powstały kolejne produkty i również zostały bardzo dobrze przyjęte przez konsumentów.
BeOrganic, to marka, w której ofercie znajdują się również wyłącznie ekologiczne produkty.
W momencie zakupu była nieznanym brandem skupiającym się jedynie na dystrybucji ekologicznych produktów w kanale e-commerce. Od pierwszych dni pracy nad BeOrganic, za cel wyznaczyliśmy sobie zbudowanie marki oferującej produkty w 100% certyfikowane ekologicznie dla osób nastawionych na zdrowy styl życia, aktywnych fizycznie, zwolenników fitnessu, sportowców. Nasze produkty opieramy na najwyższej jakości surowcach od sprawdzonych dostawców.
Już w połowie roku 2019 wprowadziliśmy z sukcesem linię Superfoods. Aktualnie 16 produktów, pakowanych w torebki po 200g.
W połowie roku 2020 mogliśmy pochwalić się wprowadzeniem kolejnych dwóch linii – białka roślinne oraz suplementy diety w tabletkach i kapsułkach. Bardzo dobre przyjęcie kategorii ekologicznych protein zaowocowało szybkim wzrostem dystrybucji.
BeOrganic to marka, która jako pierwsza w Polsce, w swoim asortymencie suplementów diety, posiada tylko produkty certyfikowane ekologiczne, pozyskiwane w większości w procesie ekstrakcji. Ich dystrybucję opieramy o kanał e-commerce oraz sklepy zielarsko-medycznych i ze zdrową żywnością. Nasza determinacja i zaangażowanie w pracy nad dopasowaniem oferty do oczekiwań konsumentów w roku 2020, przełożyła się na wprowadzenie łącznie 20 nowych produktów.
Dzięki ogromnej wierze w rynek ekologiczny oraz sportowemu trybowi życia, w 2021 roku wprowadziliśmy, aż 30 nowych produktów. Skupiliśmy się na rozszerzeniu asortymentu w kategoriach ekologicznych suplementów diety, białek roślinnych oraz Superfoods. W ostatniej z wymienionych kategorii wprowadziliśmy 13 produktów pakowanych w małe podręczne saszetki (42g). Dodatkowo we wrześniu 2021r., wystartowaliśmy z nową kategorią: BeOrganic Fitness&Sport, w której ofercie znajdują kilkuskładnikowe kompozycje Superfoods oraz ekologiczny Izotonik w proszku.
Plany na rok 2022 mamy równie ambitne. Uwzględniają duży wzrost portfolio i dystrybucyjny.